Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Schade bij levering
Heel vervelend, maar geen zorgen wij gaan opzoek naar een nette oplossing! Heeft u schade bij de levering van uw bestelling, dan vinden wij dit ten eerste zeer vervelend en graag bieden wij onze excuses hiervoor aan. Wij zullen ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost. Vul binnen 2 dagen na ontvangst van uw bestelling het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in. Zo ontvangen wij in 1x alle belangrijke informatie en kunnen wij u beter en sneller helpen. Wij hebben altijd beeldmateriaal nodig bij schade. Schade ná 3 dagen, ga dan naar de pagina schade na 3 dagen.
Lukt het niet om beeldmateriaal toe te voegen. Geeft dit aan bij "omschrijving schade of oplossing". Wij zullen u dan per whats app contacten voor het beeldmateriaal.
Wat gaan we doen?
Stap 1: Melding maken
Graag zo snel mogelijk en bij voorkeur binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling een melding maken dat er schade is bij levering. Dit kan hier, of per mail, WhatsApp, telefoon of in de winkel. Doet u dit na 2 dagen, dan kunnen wij niet achterhalen of deze schade per ongeluk door uzelf of door transport gekomen is.
Stap 2: Foto’s
Wij hebben altijd foto’s nodig als bewijs. Deze stuurt u door via dit formulier. Als dit niet lukt, dan zullen wij vragen of dit per mail of whats app kan.
Stap 3: Oplossing
Wij komen met een gepaste oplossing voor de schade die is ontstaan. Afhankelijk van de situatie kan het onderstaande aangeboden worden. Niet elke schade komt in aanmerking voor al deze opties.
- Lakstift.
- Financiële compensatie.
- Compensatie in bijpassende accessoires.
- Terug halen van het product en je ontvangt jouw aankoopbedrag retour.
- Nieuw product/ onderdeel zonder schade.
- Een andere oplossing in overleg met u.